3-8 markt

Vanmorgen bijtijds aan de bak. Hoewel er nog even hebben toch vast een hotel voor de terugreis geboekt. Als we gaan zijn we te laat. Gelukkig hebben we nog ruim een week. Deze keer rijden we over Luxemburg. We overnachten in Nancy. In Luxemburg kan ik dan meteen minimaal één cache doen, dan is dat witte vlekje op de kaart ook weg. Annet wilde graag de markt zien. Dus op het fietsje richting het dorp. Eerst pinnen om toch wat cash op zak te hebben en toen nog even langs de – andere – brillenwinkel om een zonnebril aan Annet te showen. Ondanks dat de mensen wisten dat ik interesse had, werden we niet echt vlot geholpen. Na een hele lange poos wachten, zijn we maar weer weg gegaan. Annet heeft hem gezien en vond het wel wat, maar als er geen actie ondernomen wordt, houdt het een beetje op. Door naar de markt. Na bijna alle laantjes gezien te hebben was Annet een handdoek rijker. Ook hebben we verschillende soorten fruit meegenomen. Onderweg naar de camping nog even een stop bij de Lidl voor brood en iets voor het avondeten. Annet nam het restje pasta van gisteren. Voor Colin en mij heb ik spul voor gyros meegenomen. Op de camping was het inmiddels weer zwembad tijd. Toen we de grootste hitte gehad hadden, zijn we nog op de fiets naar de boulevard gereden voor een lekkere cocktail. Annet wilde eigenlijk nog een stukje langs de kust fietsen, maar toen we zo ver waren, was het toch nog wel erg heet. Colin is sowieso via de Lidl en de Decathlon naar de camping gegaan. Annet en ik zijn nog even langs Ictinio gegaan. Ze zaten nog steeds aan het strand en de bekende mensen waren er nog. Tony was aan het vullen in St Feliu, maar de rest was er. Afgesproken om maandag te gaan duiken. Op verzoek van Annet bij LLossa. Terug op de camping was het alweer zwembad tijd. Na die laatste verfrissende duik, werd het tijd om aan het avond eten te gaan denken. Annet ging de pasta opwarmen en ik ging de gyros maken. Na het eten meteen afgewassen en de boel opgeruimd. Het is echt te warm om je al te veel in te spannen. Tot slot nog een paar potjes Qwixx en dan naar bed.

About Peter Hofman 2139 Articles
Oké dan, ik duik, maak graag foto's en doe een vreemd spelletje wat "geocaching" heet. Verder heb ik thuis nog wat Malawi cichliden zwemmen. Dat geocachen laat zich het beste beschrijven met het gebruiken van miljoenen kostende satellieten om tupperware in het bos te vinden. In het Engels klinkt dat toch allemaal veel beter "I use multi million dollar satellites to find Tupperware in the woods"